If you like to send me your layout, you can contact me by
e-mailing to "greenfieldoriginal@gmail.com"

vrijdag 24 april 2009

Dochters

Sorry to all you english-speaking people in the world, today I have a Dutch kit. So this will be a post in dutch for all the dutch scrappers around. But hey...If you like the mini kit anyway, snatch it at the end of this post.

Nou eindelijk eens een keer een bericht in het nederlands. Een tijdje geleden kwam Marco Brsato uit met een nieuw nummer getiteld 'dochters'. Toe ik het hoorde bedacht ik dat dat leuk zou zijn om daar iets mee te scrappen. Dus toen mijn beide dochters op school op de foto gingen wist ik wat ik er mee zou doen.....
Ik heb van de tekst van het nummer een overlay gemaakt bij de eerste layout. Toen bedacht ik me dat er misschien wel meer scrappers zouden zijn die er iets mee zouden kunnen, dus vandaar dat ik van de elementen van deze layout heb besloten een mini-kit te maken. 
Hij bevat 2 papers, 1 overlay en 7 elementen. 

De frames van de tweede layout heb ik er niet bij gedaan want dat is gewoon een schaduw en stroke instelling. Voor degenen die het willen weten: Schaduw instellingen zijn: dist 37, spr 8 en size 40. Stroke is 19 pixels.

The photoframe from the first layout is not in my kit, because it is a freebie by Phuong Ton, you can find that here:   http://ptondesigns.blogspot.com/2008/09/little-bit-tattered.html



Grab the mini-kit HERE

4 opmerkingen:

  1. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 24 Apr [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 25 Apr [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Kit(s) post on Apr. 25, 2009. Thanks again.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 06 Jun [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 07 Jun [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

    BeantwoordenVerwijderen